وبلاگ گروه ریاضی متوسطه شهرستان بوکان

وبلاگ گروه ریاضی متوسطه شهرستان بوکان

این وبلاگ برای استفاده دانش آموزان ودبیران وتمام علاقه مندان به علم ریاضی طراحی شده است.
وبلاگ گروه ریاضی متوسطه شهرستان بوکان

وبلاگ گروه ریاضی متوسطه شهرستان بوکان

این وبلاگ برای استفاده دانش آموزان ودبیران وتمام علاقه مندان به علم ریاضی طراحی شده است.

پیک های یادآور پیشرفت تحصیلی

آزمون پیشرفت تحصیلی: 91/12/7
نظرات 1 + ارسال نظر
فرید کرمی دوشنبه 13 آذر 1391 ساعت 00:54 http://www.faridkarami.blogsky.com/

(من کورد سنندج هستم)
سلاوو و ریز حورمت بو تواوی خلکی کورد
هر بژی ...
----------------------------------------------
سلام دوست عزیز
بنده دانشجوی رشته نرم افزار کامپیوتر هستم
برای بدست آوردن یه لقمه نون حلال شغل فعلی من انجام پروژه های مربوط به برنامه نویسی و دیگر پروژه های مربوط به رشته کامپیوتر می باشد
مایل هستم که با شما تبادل لینک کنم
اگر درخواست مرا قبول کردید لطفا در قالب نظر در وبلاگم اعلام نمایید
با تشکر فراوان دوست عزیز
موفق باشی
" اگه لینک کردی عنوان لینک رو بزار : ( انجام کلیه پروژه های رشته کامپیوتر : تضمینی+قیمت مناسب+کیفیت برتر )
http://www.faridkarami.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد